Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Ahad, 1 Februari 2009

Sah 52 hari cutiku Hilang (Singgahsana)


Emmm! sah 52 hari cuti aku ghaib, jika diungkit tentunya lantaran silap aku.
Jika baki cutiku masih ada sekitar 30 hari, ianya bermakna sekitar 80 hari
80 hari bermakna empat bulan aku boleh bercuti.
Aku sudah boleh rehat; duduk-duduk di rumah.

Tapi kena kerja juga!
Huh!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan