Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Ahad, 16 Disember 2012

Pasukan Israel Dobrak Sekolah Palestina, Pukuli Guru dan...

Minggu, 16 Desember 2012, 09:08 WIB

Pasukan Israel Dobrak Sekolah Palestina, Pukuli Guru dan...
Pasukan tentera Israel.

REPUBLIKA.CO.ID, Sepasukan serdadu Israel mendobrak masuk sebuah sekolah menengah di desa Taku, Timur kota Bethlehem dan menyerang para murid dan staf pengajar.  Kantor berita PIC (Palestinian Information Center) melaporkan dari keterangan sejumlah sumber lokal, beberapa murid syok akibat penyerangan tiba-tiba dan tanpa pemberitahuan itu.

Di lokasi kejadian, pasukan Israel yang barbar memukuli kepala sekolah ketika berusaha menanyakan alasan mereka menyerang sekolahnya. Dilaporkan juga, serdadu Zionis biadab memukuli sejumlah siswa dan guru sebelum meninggalkan sekolah. Tidak ada yang ditangkap dari insiden ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan