Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Ahad, 9 Disember 2012

Dadidu Balas Pimai Tersingkir di Maharaja Lawak Mega Minggu Ke 4 Keempat

Komen dadidu balas pimai tersingkir maharaja lawak mega 2012 minggu ke 4 keempat Siapa peserta terkeluar?

3 PESERTA TERSINGKIR SERENTAK
Setelah 4 kali membuat persembahan dan malam ini Malaysia mendapat kejutan apabila 3 kumpulan disingkirkan secara serentak.

SIAPA TERSINGKIR?
akhirnya juri Lisa Surihani telah mengumumkan 3 kumpulan yang terkeluar adalah dadidu, balas dan pimai tersingkir di maharaja lawak mega minggu ke 4.
Persembahan meraka tidak memukau perhatian para pengundi dan ini membuatkan mereka berada di kedudukan yang tercorot.


Walaubagaimana pun, tahniah merekah telah melakukan yang terbaik untuk minggu keempat. - djdanchef




Saturday, 8 December 2012

23 Kumpulan Dadidu, Balas dan Pi Mai tersingkir daripada Maharaja Lawak Mega 2012 | Minggu Pertama Penyingkiran

   Assalammualaikum, peace upon you.
3 Kumpulan tersingkir untuk Minggu Pertama Penyingkiran dalam Maharaja Lawak Mega 2012, sekali 3 kumpulan tersingkir, naseb bandung jokers upin ipin tak tersingkir heheeee^^ :p
dadidu Maharaja Lawak Mega 2012
Lawak AR Badul ini memang agak kasar & sering pekena rakan lawaknya; Mereka adalah pelawak Otai yang masih bergiat dalam seni lawak jenaka. Mereka telah mencuba dengan sungguh-sungguh tapi ada ketika komidi mereka hambar & tak dapat mencuit hati penonton. Kita perlukan ramai pelawak agar dunia hiburan kita akan tetap meriah. Mereka masih ada peminat hatta teruskan berkarya. Agar Dadidu mendapat ruang di TV pun dunia hiburan kita.
Balas Maharaja Lawak Mega 2012
Kumpulan dari Utara Tanah Air ini sering menjadi bahan bualan sebab kelakar mereka selalu membawa maksud berlapis. Mereka memang berbakat dan masih ingat komidi makcik karipap yang mereka getetek hati penonton memang menarik & lawaknya segar. Agar Kumpulan ini terus berjaya dalam gelanggang  pelawak tersohor Tanah Air.
Pi Mai Maharaja Lawak Mega 2012
Suka amat dengan Imuda & Mat Over; Imuda anak seni yang hebat menulis & melukis
Mat Over pula habat nyanyi lagu hindustan. Mereka telah cuba mencuit hari kita tapi ada pasukan lain yang lebih kelakar. Pi Mai tetap kumpulan yang harus diberikan tempat untuk muncul dalam progrem komidi di TV. Masih ramai peminat mereka. Pasti jika ada skrip yang baik mereka dapat melakon watak kelakar yang berjaya.
Siapa kumpulan pilihan anda? mungkin kita boleh kongsi bersama.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan