Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Sabtu, 8 Oktober 2011

Kedai Rakyat 1Malaysia

Salam, semalam tengok berita tv3 yang mana melaporkan bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak semalam (Rabu) telah melancarkan Kedai Rakyat 1Malaysia.

kedai rakyat 1malaysia

Kedai Rakyat 1Malaysia ini diuruskan oleh Mydin Mohamed Holdings Bhd yang terletak di Stesen LRT Kelana Jaya, umum tahu bahawa barangan di Mydin sangat murah berbanding harga di tempat lain, begitu juga dengan Kedai Rakyat 1 Malaysia ini yang mana berkonsepkan pasar mini yang menjual pelbagai jenis barangan keperluan asas tanpa jenama, ianya dijual pada harga yang berpatutan.

kedai rakyat

Setakat ini setahu saya, baru ada 1 Kedai Rakyat 1Malaysia di Lembah Klang ini, rasanya bagus juga kalau ada banyak cawangan, tidaklah orang tertumpu hanya pergi ke satu tempat tu sahaja… selamat membeli belah -..-

*Sumber gambar Malaysiakini.com

- kalau ada kat jenaris kan bagus!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan