Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Isnin, 24 Jun 2013

Bungkam


20hb Mei 2010

sampai hati kau buat aku menantimu
hinggakan tangisku tidak berlagu lagi


sampai hati kau biar aku memegang bunga cinta
hinggakan ianya layu kering di genggaman rindu

sampai hati kau biarkan aku meraban
hinggakan ke akhir hayat tanpa prihatinmu

mampukan aku sekadar mengharap
biarpun kutahu Ilahi memihakku seadanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan