Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Selasa, 8 Oktober 2013

Ujudnya KCT Baru


Kamaruddin Abdullah jom kite minang td

Idan Radzi mungkinkah angkara kekanda... yag terkadang tak pandai bergurau... ingatkan nak menyakat... tapi tetiba ianya jadi medan sengketa... mana perginya adinda TD ini?

Tok Ma minang pon x gune kalau org dah merajuk..
kalau merajuk x lama nanti
kita pujuk
setia kawan yg ada terus kita pupuk
pendamkan dulu rindu bio jadi jeruk

Idan Radzi kiranya kekanda yang bersalah ... kususun jari sepuluh apa sudilah kiranya maafkan kekanda... buang yang keruh ambil yang jernih... mmg ada ketika kekanda ini kuat cemburunya... bilamana rasa dipinggirkan... meracaulah begitu... sabtu ini nampak dah ada agendanya... si anif mengeluh bosan di STTJ sana tak dapatlah nak baca KCT ini... mohon maaf...

Idan Radzi @Tok Ma telefon yeop dah okey kut... tapi yeop sepanjang hari ini di Seremban... bebila senggang jangan serik nak dail talian yeop...

Asri Abbas Hntarkn skuad memujuk sekarang.
Jgn tungu lame2 nanti brtmbah parah.

Kamaruddin Abdullah Bagus lah siapa yg memaafkan dan siapa yg memohon maaf.....ini ada lah satu kemenangan bagi kedua belah pihak...moga x kanjai.

Rohani Ismail Semoge TD bisa mengerti...
Di Laman jni ramai yg menanti
Mengharapkan dia kembali
Agar laman ini kembali berseri..

Tok Ma dusana menunggu disini menanti
pergi yg x mungkin akan kembali
perasaan TD hamba mengerti
dengan pujukan x jalan lagi
nak acu pistol tangan digari
suruh TD bersama kembali

Idan Radzi rasanya kena copy paste semua entri ini ke FB TD Tualang barulah ed tu dapat baca... sbb entri di KCT kemungkinan tak dapat dia baca lagi sbb cer check keahlian KCT mmg TD tiada lagi dengan Kumpulan KCT kita ini.

seminit yg lalu.
Suka · · pada 5hb Oktober pukul 10.37 pagi ·

Tiada ulasan:

Catat Ulasan