Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Jumaat, 3 Ogos 2012

Lee Chong Wei Layak Ke Final Badminton Olimpik London 2012



on 3 August 2012
Lee Chong Wei Layak Ke Final Badminton Olimpik London 2012 | Datuk Lee Chong Wei, jaguh badminton negara yang juga merupakan pemain nombor dua dunia layak ke final badmnton olimpik London 2012 setelah menewaskan Chen Long dari China 21-12, 21-14.
Lee Chong Wei Layak Ke Final Badminton Olimpik London
Harapan untuk memperoleh ganjaran lumayan yang berupa jongkong emas seberat 12.5kg yang bernilai lebih dari RM2 juta bakal tercapai jika Datuk Lee Chong Wei dapat mengalahkan lawannya di final badminton Olimpik London 2012.
Jongkong Emas
Baru sahaja tadi, Datuk Lee Chong Wei telah menewaskan lawannya dari China iaitu Chen Long, rakan senegara musuh tradisinya, Lin Dan. Beliau menang kedua-dua perlawanan dengan mata 21-12 dan 21-14. Beliau bakal berhadapan dengan pemenang perlawanan separuh akhir kedua iaitu Lin Dan yang juga merupakan musuh tradisinya. Lin Dan berjaya menundukkan Lee Hyun Il  dalam kedua-dua perlawanan 21-12 dan 21-10.
Tahniah buat Datuk Lee Chong Wei diatas kejayaan beliau menempa nama ke final sukan Olimpik London 2012. Semoga Lee Chong Wei dapat membalas kekecewaan beliau sebelum ini setelah gagal di arena Piala Thomas dan All England. - Lee Chong Wei Layak Ke Final Olimpik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan