Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Jumaat, 8 April 2005

Sampai Begitu 3 ( Kerjaya)


Tak puas hati kah lagi dia... dah orang tu keluar dari jabatan .. mahu lakk dikorek-korek lagi tuntutan lebihmasa yang lalu perbagai!...

Ramai nan bersungut begitu.

Memang aku sendiri agak tergamam, tuntutan lebih masa nan aku klim dari arahan Dr Thomas jadi isu. Sampaikan aku disyaki tiru tanda tangan. Habis orang dimarahnya dari Ady, Dr Husaini kemudian serang Dr Thomas sampai hantar salinan e-mel ke Dekan.

- Sorrylah Dr Thomas kes remeh camm tu boleh libatkan Dr... jika saya klim melalui dia gerenti sangkut tak dapat punya, ada saja yang dia akan persoalkan. Sejak di blok kayu lagi perbalahan tuntutan lebihmasa ni dah timbul. Masih ingat masa tu dalam sebulan cuma RM100 lebih sikit saja disekat.

- Tak apa iDAN saya selamat, saya cuma sokong .. yang luluskan adalah Dr Husaini. Lagipun kes awak kecik, tuntutan pun tak sebanyak mana. Patutnya dia tak payah bising, peruntutan tu bukan bawah jabatan, itu dalam kuasa pengurusan.

Emmm pastinya makmal simulasi tu akan lumpuh, sekarang ramai nan mengadu tepat jam 4:30 ptg, pasti makmal tu akan ditutup. Talian internet memang amat perlahan di waktu pejabat, sebelah petanglah agak laju sikit. Maka itu jika aku di makmal pasti ramai pelajar yang akan bersama aku waktu petang sampai ke magrib. Kekinian nampak tinggal kenangan saja waktu bersantai bersama pelajar master tau PhD di sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan