Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Sabtu, 12 Mei 2012

Catatan yg kukutip dari Aurafm

wali band..puaskah....♥

kita pasti merindui mereka yg TELAH pergi apatah lagi dia kekasih kita, dia rakan kita dia keluarga kita yg amat kita kasihi....
· · · 21 minit yang lalu


    • Sonia Jee puas dh..hihihi

    • Penyair Idanradzi baru ni aku pergi menjejak pantai kenangan kita; ombak terlalu kuat; angin terlalu kencang; keterlaluan resahnya lautan... bila kau tiada mmg pantai ini amat asing & sepi; tak mungkin kita dapat bentang tikar bersama; senja sendirian di pantai ini amat menakutkan tanpamu; apatah lagi tiada siapa pun di pantai ini...

    • Penyair Idanradzi mereka yang melukakan kita mana pernah puasnya Sonia Jee...

    • Sonia Jee yuppp..btol2..nk2 yg xthu ape2...

    • Penyair Idanradzi pohon penaga laut bagaikan tak tenang melihat camar rindu terbang jauh... alangkah baiknya jika kau masih ada di pantai ini...

    • Penyair Idanradzi cinta kita yg tak kesampaian ada ketikanya bagaikan satu bayangan suram; kita ketemu seketika di dunia ini pastinya akan memungkinkan kita bersua di dunia sana; jangan salahkan aku x dapat menikahimu sbb aku lebih suka kau kembali dengannya bersama kedua cahaya matamu...

    • Penyair Idanradzi x semestinya cinta itu berakhir dengan pernikahan; selagi termampu kita kena memuliakan cinta kita; aku tahu hingga ke akhir hayat mana mungkin kita memadam cinta kita yang putih lagi ikhlas selagi ianya x bergelut dgn noda... cinta ini tetap indah untuk diKENANG.

    • Penyair Idanradzi aku terkilan dalam diam kau merahsiakan sakitmu... tau-tau hanyalah khabar menyejutkan kau telah pun damai di alam sana; pasti telah terbang bersama camar rindu; meninggalkan aku rawan sendiri di pantai kenangan ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan