Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Selasa, 18 Oktober 2016

Kembara Asing 666 ii.





Pakej sudah ada; kunjungan pertama & kedua sy ke sini pun amat menarik & meriah. Sayangya bila promosi udah sy uar-uarkan. Malahan booking dot com sentiasa membantu. Ramai meminati mahu ke sini. Tetiba buat kali ketiga sy ke sana. Udah ada perubahan yang menghampakan. Merosakkan percutian, menghampakan pengunjung.

Di mana silapnya, kenapa tidak kembali ke suasana asal. Sayang amat bagaikan pengurusan kini mahukan tempat ini TUTUP. Jadi penginapan terbiar & lesu. Padahal ianya boleh diindahkan suasana nan sebenar nan sudah indah.

Nanti sy buat ulasan peribadi kut ini dapat membantu menarik lebih ramai pengunjung... mana yang lebih menarik & mana yang kurang jika ke Felda Residence Tekam ini.

- bersambung!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan