Translate

Asal kejadian jurnal@blog ini...

Asal kejadian isipati jurnal@blog ini adalah dari http://idanradzi.easyjournal.com tetapi nak jadi ceritera server sana asyik terhalang untuk diakses. Kini 2012 telah padam server Easyjournal ini.

Aku hanya sempat memindahkan sedikit sahaja data ke situs cermin ini. Alahai sedih amat.

Situs ini lebih kepada keterbukaan dalam soal Politik, usah dilabelkan situs haluan kiri atau pro parti mana pun. Pemilik asalnya adalah seorang Penyair nan lebih suka mendalami jiwa rakyat marhaen.

Bantu

Isnin, 18 April 2016

Trauma sangat bila cabut gigi ni!!!.

Dr Leen…

Sy ada masalah diabetes, abg saudara sy sakit macam sy, nak jadi malang lepas cabut gigi rahangnya membengkak selang beberapa minggu meninggal dunia. Mungkin bukan sebab cabut gigi tapi itu memang ajalnya telah tiba.

Sejak remaja lagi sy takut sangat cabut gigi sebab pernah berlaku; bila sy cabut gigi pendarahan tidak berhenti sepanjang malam bangun pagi habis bantal merah banyak amat darah mengalir. Dalam mulut ada darah beku sebesar bola golf. Entah banyak manalah sy minum darah malam tu. Esoknya sy kembali ke klinik gigi rupanya masih ada serpihan gigi yang tak habis dicabut.

Soalan sy adakah cara atau bahan yang boleh reputkan gigi yang rosak tanpa mencabutnya. Maksud saya reput segera & tercabut sendiri. Trauma sangat bila cabut gigi ni!!!.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan